15 april

2012-04-15 @ 16:08:56 // Min vardag


Hej! Dåligt bloggande, förlåt! Idag är det redan söndag, helgen har gått sjukt fort. I fredags så tillbringade jag kvällen med härliga människor. Började med att göra i ordning mig med Hanna sedan så drog vi vidare på förfest. Där var vi en liten stund tills det var dags att åka till en annan fest. Senare så åkte vi till parketten, det var väl sådär.. Jag och Hanna drog hem efter 1 någon gång. Dagen efter var seg, men den tillbringades med min älskling. Man mådde väl som man förtjänade om man säger så. Vi låg i sängen nästan hela dagen, bara tog det lugnt, det behövdes! Idag så vaknade jag hos Mattias igen, vi gick upp och åt frukost och sen så skjutsade han hem mig. Nu sitter jag i mitt rum och har precis pluggat lite matte, jag fattade verkligen ingenting så jag gav upp. Mitt internet funkade inte här hemma förut så fick lite smått panik. Ska kika runt på datorn lite och sen tänkte jag ta mig en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0