4 april

2012-04-04 @ 22:54:10 // Självporträtt


Hej! Dålig uppdatering för mig idag, men har inte hunnit bloggat faktiskt. Vaknade vid tjugo över tio idag, låg kvar lite i sängen, kunde verkligen inte ta mig upp. Åt frukost, gjorde i ordning mig och sen fixade jag mitt rum lite. Inte riktigt klart än, ska måla en eller två väggar till och sätta upp lite hyllor, tavlor osv.. På fredag ska jag till Ikea så köper lite snyggt där bl.a. en klädställning. Efter att jag fixat mitt rum så åkte jag med mamma och ida när ida skulle övninsköra, jag orkade faktiskt inte köra något idag. Sen åkte jag och spenderade resten av dagen hos Mattias, mysigt. Vid 8 så stod spinning på schemat. Det kändes riktigt skönt efteråt kan jag säga er, det är något jag vill göra oftare! Kom hem och då gjorde jag "hemma träningen", riktigt duktig känner jag mig. I morgon så ska jag nog gå ut och springa sen fortsätta med mitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0