Årsfest

2012-04-28 @ 17:51:54 // Självporträtt


Hej godingar! Somnade bredvid min älskling inatt, kändes som vi somna ganska sent, vet inte riktigt vad klockan var. Vaknade vid 10, ganska sjukt att jag kan vakna så tidigt utan alarm. Vi gjorde inte så mycket mer än åt frukost och sen så skulle mamma komma och hämta mig. Vi skulle åka en sväng till stan och kika lite, fick med mig ett nagellack och en foundation hem. Gör i ordning mig för fullt just nu, kände att jag ville börja i tid, har hellre för mycket tid på mig än att jag ska stressa. Ikväll så blir det årsfest, det ska nog bli trevligt! I morgon så ska jag upp tidigt för att städa med laget och sen direkt efter så åker jag och familjen till Göteborg. Skriver när jag är hemma därifrån. Ha en toppen kväll allihopa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0