Cupcakes

2012-05-01 @ 00:20:37 // Min vardag


Tänkte sammanfatta min kväll lite. Vid halv 6 så åt vi god mat här hemma, kyckling med klyftisar, riktigt gott. Vid 7 så gick jag, mamma, pappa, Ida och Johannes till skogshyddan. Där blev det minigolf, typ det enda vi han med innan vi gick hem igen, det var så sjukt kallt. När vi kom hem så började jag och Ida göra cupcakes. Resultatet ser ni ovan. De blev inte riktigt som jag hade tänkt men det var nog bara för de blev så stora. När vi hade bakat klart så kom farmor och farfar till oss, vi fikade och kikade på fotboll. Inte alls ofta jag sätter mig i soffan och kollar på fotboll frivilligt, men ikväll så blev det så. Nu ligger jag i sängen och kikar runt på datorn lite. I morgon så har jag fullt upp känns det som. Ska plugga, hjälpa mamma ute, springa, handla och fira morfar. På kvällen ska jag även få träffa min efterlängtade underbara pojkvän. Hoppas ni har haft en bra dag iaf! Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0