Glad påsk!

2012-04-07 @ 16:56:48 // Min vardag


Hej på er och glad påsk! Hoppas allt är bra med er, själv så fick jag väldigt ont i magen precis, tryckte i mig en muffins alldeles nyss. Igår så spenderade jag hela dagen i Göteborg på Ikea och i Wallenstamhallen för att kika på innebandy. Fick med mig lite smått och gott hem från ikea så håller på och fixa mitt rum för fullt nu. Ska sätta upp två hyllor och fixa lite saker på dom sen så är det klart och då tänkte jag att jag kunde ta kort eller filma mitt rum så ni får se hur det ser ut. Vaknade upp bredvid min goding i morse och då låg vi kvar i sängen tills jag skulle hem, riktigt mysigt. Åt påskbord med familjen och Johannes idag, gott var det även fast jag tröttnat helt på den maten sen i julas. Åt bara lite sen fick jag ont i magen. Nu ska jag fortsätta med mitt rum, puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0