Jordgubbar ♥

2012-04-30 @ 11:15:50 // Min vardag


Godmorgon! Idag så vaknade jag vid halv 11, drömde så konstigt så ville verkligen inte sova mer haha. Har börjat drömma mardrömmar det senaste nu, inte kul. Gick upp och åt lite youghurt med frukt i, så gott!! Vad händer idag då? Jag har faktiskt inga planer, ska nog ut och springa idag eftersom vi inte har någon träning. Annars så kanske jag följer med mamma och pappa senare till skogshyddan som öppnar idag. Det känns så skönt att veta att jag bara ska gå i skolan 2 dagar den här veckan, plus att på onsdag slutar jag kvart över 11. Kom faktiskt på nu att vi har prov på onsdag så kanske ska plugga lite på det idag. Hoppas ni får en roligare valborg än mig iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0