Klubbhuset

2012-04-29 @ 18:15:32 // Min vardag


Hej finisar! Kvällen igår var mycket trevlig! Vid 7 så åkte jag till Galejan där det var årsfest. Vi åt, hade prisutdelning och sen lite party. Fick pris som årets spelare, mycket glad blev jag hehe. Idag så fick jag gå upp tidigt för att åka iväg att städa med laget. Det var sjukt jobbigt att ta sig upp ur sängen i morse, ville verkligen sova. Efter städningen som tog ca 1 timme så åkte jag, mamma, pappa och Evelina till Klubbhuset i Göteborg. Vi skulle kika på skor och en klubba till mig. Det slutade med att jag kom hem med skor och två klubbor. Kommer skjuta som en gud nu, eller inte. Ikväll så har jag inga planer alls, kommer sluta med en film med mamma och pappa, inga fel med det. Ha en toppen kväll så kanske vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0