Måndag

2012-04-09 @ 15:00:23 // Min vardag


Hejhej! Dålig på att uppdatera jag vet. Igår så vaknade jag upp hemma hos Mattias, var hos honom till 4 då blev jag upphämtad av mamma och pappa. Vi skulle åka vidare till farmor och farfar och fika lite. Stannade där i ca 2 timmar sen åkte jag hem en liten stund. Senare så gjorde jag och Mattias mat och kikade på tv resten av kvällen. Idag så vaknade jag upp hos honom också. Vi började med att städa i ordning i hans lägenhet, mer hann vi inte med. Nu sitter jag hemma i mitt rum. Har sprungit runt i hela huset med katten efter mig och lekt med honom, jag vet ibland är jag 5 år.. Om 2 timmar så kommer släkten hit för kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0