Nytt igen

2012-04-02 @ 16:14:25 // Min vardag


Ni kanske märker att jag älskar att fixa och trixa, ja nu har jag en ny header igen. Tyckte den förra blev så tråkig när det bara var en bild så nu är det lite fler.

Sitter i min säng just nu och ska alldeles strax dra mig mot idrottenhus för lite innebandyträning. Ikväll så tänkte jag planera lite hur jag vill ändra mitt rum, ska måla om i veckan och ta bort lite möbler. Ska även köpa en klädställning och lite hyllor så det blir lite snyggare. Just nu gillar jag inte mitt rum alls, jag har en tv som bara tar plats som jag aldrig kollar på, kanalerna funkar inte ens. Så min kväll kommer väl se ut så! Nu måste jag kila. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0