Onsdag

2012-04-18 @ 14:53:00 // Självporträtt


Hej hej! Igår så var jag ju hos hanna och hade en riktigt mysig kväll framför tvn med tjejsnack och lite gott att äta till. En jätte trevlig kväll med min underbara vän helt enkelt! Vaknade runt 7 i morse och ville verkligen inte gå upp, båda två var så sjukt trötta.. Hade bara två lektioner i skolan, första var idrott där jag, hanna och annie skulle hålla i lektionen. Det gick faktiskt bra! Sen så hade vi samhällskunskap där vi kollade på film. Åkte hem till Mattias efter skolan, eftersom han jobbar natt så låg han och sov. Jag gick och la mig bredvid honom och stensomnade, nu är jag sjukt trött. Han har åkt och tränat så sitter och kikar runt på datorn lite. Ikväll så blir det spinning med laget, kommer dö..

Kommentarer
Postat av: Alicja

Fin blogg :)

2012-04-19 @ 13:35:40
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0