onsdag

2012-04-25 @ 13:26:54 // Min vardag


Hej på er. Idag så vaknade jag halv 9, var skit trött verkligen även fast jag sov länge. Åkte till skolan för en lektion riktigt gött! Efter det åkte jag in till stan och kikade lite, tycker verkligen det är så tråkigt att shoppa i lidköping, det har blivit så dåligt här tycker jag. Fick iaf med mig ett linne hem, ett gult skrikigt linne, gillar starka färger och den här var verkligen stark. Nu sitter jag hos Mattias och kikar lite på datorn, han sover fortfarande så väntar på att han ska gå upp. Ikväll så blir det träning och efter det ska jag bara ta det lugnt, är ledig i morgon!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag bor också här i stan och håller verkligen med om att det inte finns några roliga affärer här och att man aldrig hittar något snyggt typ..Jag har turen att mitt gymnasium som jag går på ligger mitt i skövde så man kan säga i princip att jag kan kolla på commerce o affärerna runt om där typ varje dag :). Det var säkert ett halvår sen jag kollade i affärerna här i stan XP

2012-04-25 @ 19:59:40
URL: http://blameitonthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0