Onsdag

2012-04-11 @ 20:35:47 // Självporträtt


Hejhej! Åkte till Mattias runt 4 idag, vi kikade lite på tv helt plötsligt var klockan tjugo över 6 och jag skulle åka och träna. Det var faktiskt jobbigt, vi sprang och jag hatar att springa så tråkigt. Har märkt att min kondition inte är på topp alltså, måste röra på mig lite mer. Efter att jag hade sprungit så körde pappa mig till Mattias igen, han är inte hemma nu och kommer inte vara det resten av kvällen heller. Kom precis ut ur duschen efter att ha gjort "hemma träningen", så sjukt jobbigt! Sitter och väntar på att mamma ska komma med lite mat, makaronlåda mums. Resten av kvällen ska jag bara sitta och kika på bb, tv och datorn eftersom jag är ledig i morgon. Ha en bra kväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0