Söndagen

2012-04-02 @ 00:34:40 // Självporträtt


Hejsan! Tänkte göra ett litet nattinlägg nu eftersom jag inte har bloggat något idag. Vaknade upp bredvid min favorit i morse, vi skulle åka och kolla på Pixbo-Warberg. Vi blev upphämtade av mamma och pappa runt 2, så vi har för det mesta spenderat dagen i Göteborg. Vi kom hem lite efter 8 och då la vi oss i sängen direkt och kikade på tv, det har vi gjort resten av kvällen också, mysmys. Känns så skönt att ha lov nu, jag brukar aldrig hitta på något på mina lov vilket jag tycker är väldigt skönt men får väl se ifall jag hittar på något detta lovet. Har bestämt att jag ska ha en filmkväll och övernattning med Hanna iaf och att jag ska måla om mitt rum, så lite har jag ju att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0