Torsdag

2012-04-12 @ 23:54:31 // Självporträtt


Hej på er godingar! Idag så har det varit en underbar dag kan man säga. Har fått spenderat hela dagen med den bästa, kan inte bli bättre. Vid 3 så åkte vi in till stan för att kika lite saker till hans lägenhet, hittade faktiskt några saker. Resten av dagen så gjorde vi sallad, kikade på tv osv.. Riktigt slapp dag. Åkte hem runt halv 9 och sen dess har jag inte gjort så mycket faktiskt. I morgon så börjar jag skolan klockan 8, mindre kul. Slutar vid halv 3 och då åker jag ut och övningskör med mamma lite, sen kanske ta en sväng på stan. Sedan så börjar festligheterna. Vet inte om jag hinner blogga så mycket i morgon, men det märker vi då. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0