Tisdag

2012-04-10 @ 19:38:55 // Självporträtt


Hej på er! Det kan ha varit den jobbigaste natten på länge, var så sjukt varm! Det växlade från värme till kyla hela tiden, störande. Ville inte gå ifrån min älskling när jag vaknade heller men tyvärr så var jag tvungen till det. Som tur var så kommer man till skolan där Hanna är, en väldigt chill och fnittrig dag kan man säga. Slutade skolan vid halv 3 och då blev jag hämtad av mamma som körde mig till Mattias. Hann inte va med honom så mycket eftersom han skulle jobba men vi gjorde lite god mat iaf. Nu sitter jag i sängen hemma och lyssnar på musik, vill verkligen gå ut och springa men vädret är ju inte lockande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0