Torsdag

2012-04-26 @ 19:46:01 // Min vardag




Hej! Idag har det varit en väldigt lugn dag kan man säga. Var ledig idag så sov hos Mattias, när jag vaknade gick jag och satte mig vid datorn tills han vaknade. Vi åt frukost och efter det åkte vi in till änghagen och kikade lite. Har inte hunnit göra så mycket mer, han åkte och tränade vid halv 6. Nu sitter jag och i min säng och har precis ätit lite sallad samtidigt som jag kikar på bb. Funderade starkt på att gå ut och springa förut men gör det i morgon istället, har verkligen inget planerat i morgon.

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Mums! :D

sv: Åh, älskar kladdkaka! :D

Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera!♥

2012-04-26 @ 20:52:04
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0