Fredag

2012-08-24 @ 23:56:42 // Min vardag
 
Hej! Det var sjukt segt att gå upp idag, jag ville verkligen ligga kvar i sängen. Men det gick inte, istället så skulle jag upp för att åka till skolan. När vi väl började så var vi klara med allt så har inte haft något att göra sen klockan 9, segt.. Igår så var jag och tränade, det gick väl helt okej, känner lite träningsvärk i magen idag faktiskt. Efter träningen så åkte jag till Therese, vi tog en promenad till donken och åt glass. Vi hade så mycket att prata om, jättekul var det! Har varit i stan och flängt hela dagen känner jag, gick in redan efter skolan och kikade lite. Sen så gick klockan så fort, vid 5 skulle jag möta upp Hanna för då skulle hon gå och fixa sina naglar. Efter det så gick vi till Rhodos och åt, rikitgt gott var det. Vi gick sjukt ont i magen efteråt bara, haha båda två fick lite smått panik. Resten av kvällen har jag spenderat på stadsträdgården där det var några band som spelade. Det var mysigt men sjuuukt kallt! Nu sitter jag iaf i Mattias säng och tänkte sätta på The Hills, ska kika på det tills han kommer hem från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0