Hemma i Sverige!

2012-08-20 @ 20:31:51 // Min vardag
 
Hej! Jag lever fortfarande! Har haft en underbar vecka i grekland med min pojkvän. Har legat i solen varje dag, ätit god mat och bara njutit. Vi bodde även på ett jätte fint hotell så finns inget att klaga på. Skulle inte alls varit fel med en vecka till. Vi landade i Sverige ca halv 3 lördag natt. Blev ingen sömn i flyget, kanske bara en liten stund. När vi väl kom till bilen så gick det inte att låsa upp bilen, batteriet hade dött i nyckeln så det var bara att gå tillbaka in till flygplatsen och sätta oss, försökte sova lite med det gick inte alls. Där väntade vi till ca 6 då Mattias föräldrar kom med en nyckel. Kom hem till Lidköping efter 8 och då lekte jag lite med Nelly sen så gick jag och la mig ca kvart i 9. Vid kvart över 11 så ställde jag klockan för att åka till Skövde och spela match, gick faktiskt jättebra!! Trodde inte jag skulle orka efter så lite sömn.. Idag har jag bara tagit det lugnt hos Mattias och vid 4 så mötte jag upp Hanna på stan för att gå på teorikurs. Var sjukt länge sedan jag träffade den underbara människan!! Nu sitter jag i soffan efter träning, kan knappt gå för har världens träningsvärk i mina vader. I morgon börjar skolan igen, vet inte om jag gillar det eller inte. Ska bli skönt på ett sätt, det är ju ändå sista året nu så det kommer gå fort. Ska försöka bli bättre på att blogga också, har varit kass på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0