Klädpanik

2012-08-22 @ 15:37:02 // Min vardag
 
Får lite smått panik över vad jag ska ha på mig på lördag.. Ska följa med Mattias på bröllop och har inte köpt något än. Jag har ingenting hemma heller som jag kan ha. Vet inte om jag vill ha klänning, kjol, vita byxor.. Ska till stan en sväng med mamma senare, får hoppas jag hittar något då. Problemet är att det finns verkligen ingenting här i Lidköping, i alla fall ingenting som duger för mig haha.
 
Första riktiga skoldagen är nu avklarad. Det gick väl helt okej, lite segt men det är det väl alltid. Har redan fått uppgifter som ska in nästa vecka, roligt.. Får väl börja med det snart så jag får det gjort. Sitter hos Mattias nu iaf medans han är och tränar, han kommer väl hem när som helst. Kollar på The Hills, som vanligt, kan verkligen inte sluta när jag har börjat. Mamma hämtar mig runt 5 och då ska vi som sagt till stan en sväng. Efter det åker jag hem en stund innan det är dags för träning. I morgon är det redan torsdag, dagarna går fort! Då ska vi inte ha några vanliga lektioner utan vi ska ut med media och estet och ta kort/filma eller något. Får väl hoppas det blir roligt. Nu ska jag fortsätta kika på The Hills, kanske hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0