Måndag

2012-08-06 @ 22:18:54 // Min vardag
 
Hejhej! Idag vaknade jag av att min underbara pojkvän kom in med frukost på sängen, så snällt! Runt halv 12 så åkte han och tränade och då satte jag mig i soffan och kikade på Top Model. Runt 2 så hämtade min syster mig, åkte hem och kikade på The Hills och åt lite mat. Vid halv 6 hade jag träning, gick inte alls bra. Vet inte vad som har hänt med mig, haha. Inget går som jag vill. För ca en halvtimme sedan så övningskörde jag lite, åkte och hämtade ida på skogshyddan, gick faktiskt bra. Nu sitter jag och kikar på Wallander med familjen.

Kommentarer
Postat av: alice

Hej! Du har möjligtvis inte en militärjacka tillsalu? Kram

2012-08-08 @ 19:08:59
URL: http://alicelilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0