Nelly ♥

2012-08-31 @ 17:34:25 // Min vardag
 
Min söta hund får stå för bilden idag.
Började dagen med en lång sovmorgon! Vaknade några gånger i morse och var rätt pigg men låg kvar i sängen ändå och tillslut så somnade jag om. Jag vaknade sedan runt halv 12 och låg och kollade lite på mobilen. Gick upp och gjorde i ordning mig och sen så vaknade min älskling så då gjorde vi frukost. Sen åkte jag och Hanna in till stan en stund och sen till skolan. Började vid 14.00 idag, underbart!! Slutar dock 4 på fredagar vilket inte är så roligt men idag fick vi sluta lite tidigare. Känner att jag är på väg att bli sjuk. Min lillasyster var precis sjuk och mamma känner som mig, det svider i ögonen, näsan och jag har ont i huvudet. Usch inget kul alls! Speciellt inte när jag ska iväg och spela DM i morgon. Ska kolla klart på ett the hills avsnitt och äta något sen så tänkte jag vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0