Skolstart

2012-08-21 @ 15:14:56 // Min vardag
 
Hej! Första skoldagen avklarad. Vi satt bara i aulan och sen träffade klassen, vi hade inga vanliga lektioner idag. Är inte alls så taggad att börja skolan igen men samtidigt ska det bli spännande eftersom det är sista året. Vi har ett projektarbete att jobba med, vi ska på praktik i 7 veckor och sen så är det studenten som ska planeras, och det händer mycket annat runt det så 3:an kommer nog gå riktigt fort. Innan skolan idag så mötte jag upp Hanna och luncha med henne, kikade även lite i affärer men ingen av oss var sugen att kolla på något så vi gick till skolan 1 timme tidigare. Nu sitter jag hos Mattias medan han åkte och åt hos sina föräldrar. Ska väl inte vara här så länge eftersom har har samling vid 5. Han har fotbollsmatch ikväll så ska ta med Nelly och åka dit. Nu ska jag sätta på The Hills! Hör senare!

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Du har en väldigt fin blogg! Om du inte redan är med så får du gärna vara med i min tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med =) Ha en fortsatt bra dag! Kram♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0