Söndag

2012-08-26 @ 15:01:27 // Min vardag
(suddig bild)
 
Hejhej! Igår var det en riktigt rolig dag, jag var på bröllop. Vaknade vid 12 och efter det gick tiden jätte fort, hann inte göra så mycket mer än att fixa mig. Vid 4 så började det i Råda kyrka där vi var en stund. Sen fortsatte det i Galejan. Det var iaf en trevlig kväll!! På vägen hem så åkte jag och Mattias och köpte chips som vi åt framför tvn. Vi kom inte hem så sent så vi hann med det också. Idag då, jag gick upp tidigt för att åka till samlingen. Idag mötte vi Fagerhult vilket gick jättebra, vi spelade bra och det slutade med att vi vann. Extra roligt att vinna efter att man hört att dom är så bra, har blivit bättre, vunnit mot ett div 1 lag osv.. Så det var riktigt härligt med en vinst! Nu ligger jag hemma i min säng och försöker plugga lite. Det går inte så bra, iaf inte att läsa i boken eftersom det är på engelska.. Men är snart klar med pluggandet och då åker jag till Mattias. Får hoppas det dyker upp lite bilder från bröllopet snart så jag kan lägga ut lite här. Nu ska jag gå och kika om maten är klar, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0