Torsdag 30 augusti

2012-08-30 @ 10:54:27 // Min vardag
 
Hej! Jag som skulle bli bättre på att blogga.. Igår så gick jag i skolan från 08.40-14.05. Efter skolan så gick jag och Hanna in till stan, där jag har spenderat alla mina dagar efter skolan den här veckan känns det som. Vi kikade lite i affärer och sen så gick vi och åt en sallad var. Vid 4 så skulle vi på riskettan, det var ganska segt men det gick ändå fort. Vid 8 så hade jag träning, det gick väldigt bra faktiskt! Så en glad tjej cyklade hem från träningen igår! Idag då.. Började skolan 8, inte alls kul. Ville ligga kvar bredvid min underbara pojkvän men det gick ju inte. Slutade vid halv 11 så ska egentligen inte klaga. När jag och Hanna satte oss på cykeln hem så bestämde vi oss för att åka till Hemma kväll och köpa godis, men det öppnade inte förrän vid 11 så det sket sig. Jag kom precis innanför dörren innan det började regna och åska så mycket, tycker synd om Hanna som skulle cykla ända hem. Sitter hos Mattias just nu och väntar på att Ida ska komma och hämta mig. Han ligger och sover och jag är inte speciellt trött så tänkte att jag kan lika gärna åka hem en stund. Vid halv 5 så har jag träning och efter det så hoppas jag att jag får träffa min goding en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0