28 juli

2012-07-28 @ 19:16:40 // Min vardag
 
Hejj! Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande men har bestämt att jag ska komma igång med det igen när skolan börjar. Nu när det är sommarlov orkar jag egentligen inte blogga. De tre senaste dagarna har jag spenderat hos älsklingen. I torsdags så åkte jag ut på sjön med han och hans kompisar, en jätte härlig dag! Brände dock mitt ansikte hehe. Igår så var jag hos han hela dagen, vid 2 så åkte vi och hans kompis till villabadet och låg där i några timmar. Idag är det inte så bra väder tyvärr, så vi har fixat i hans lägenhet, målat och lackat. Vid 4 så åkte jag och övningskörde, det gick SKIT! Just den stunden sa jag att jag aldrig ville köra mer, det vill jag fortfarande inte usch vad dålig jag är. Men nu vet ni iaf att jag kanske inte kommer uppdatera så mycket här! Ikväll så åker jag och Mattias hem till hans syster och kikar på film, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0