Härliga onsdag!

2012-07-25 @ 17:21:38 // Min vardag
 
Hej! Hade en väldigt lugnt och mysig dag igår hos min älskling. Låg i soffan och sängen hela dagen. Vid halv 9 så åt vi mat, det blev wokhouse, gott gott! Sen så låg vi ute i soffan på hans balkong och kollade på film, jätte mysigt verkligen. Somnade runt 3 någon gång och gick upp vid 10. Var sjukt trött när jag vaknade, skulle kunnat sova några timmar till. Mamma hämtade mig vid halv 11 och då åkte jag hem och solade. Satt ute ett tag innan det var dags att åka in till stan. Köpte en bikiniöverdel och ett par träningshorts som jag tänkte inviga på dagens träning. Om ca 10 min så drar jag mig mot idrottenshus för ett jobbigt träningspass, kommer dö i denna värme! I morgon så ska jag spendera dagen på sjön tror jag med Mattias och hans kompisar, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0