Hemma!

2012-07-10 @ 14:06:53 // Min vardag
 
 
Två bilder från Prag.
 
Hej på er! Nu är jag hemma från en resa i Prag. Den har varit riktigt kul men längtade hem ganska mycket också. Resan ner var fruktansvärt jobbig, det luktade rök i hela bussen, man fick inte plats, folket var äckliga och vi satt i bussen i minst 16 timmar! Ja ni hör väl att det inte låter speciellt kul. Om vi pratar om innebandyn då så gick det bra. Vi åkte tyvärr ut i kvarten, vi ledde med 2-0 men de andra laget tog ikapp i slutet. Matcherna vi spelade var jämna och lagen var rikigt bra, vi förlorade eller vann med 1 mål per match vilket var bra. Vi mötte laget som vann våran grupp och som även hade vunnit sina matcher med flera mål. Där gjorde dom mål när det var 5 sekunder kvar av matchen, så tråkigt! Förutom innebandyn så har vi gjort mycket mer kul, vi har åkt runt och kikat i stan plus att vi har shoppat en del. Vädret har varit helt okej, lite mer sol skulle väl inte varit fel. Det har varit upp till 40 grader på dagarna, så det har varit svettigt. En av de sista dagarna så var det strålande sol så lite färg har jag fått. Ska äta lite strax och sedan så åker jag mot min pojkvän som jag ska krama och hålla om hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0