Måndag

2012-07-23 @ 20:04:04 // Min vardag
 
Hejj!! Förlåt för dålig uppdatering. Har inte alls haft lust till att blogga! Men tänkte skriva lite nu så att inte bloggen dör helt. De senaste dagarna har jag spenderat med min älskling. Vi har fixat i hans nya lägenhet och lite så, roligt roligt! Idag så tog jag lite sovmorgon medans Mattias gick upp tidigt för att greja lite, så duktig så. Hade träning idag vid 5, den gick fruktansvärt fort, tiden bara rann iväg. Inte lika jobbigt som alla andra träningar men fortfarande jobbig haha. Kom hem runt 7 och då hoppade jag in i duschen. Ikväll skulle jag egentligen va med min saknade vän Hanna men det blev inte så tyvärr. Men hoppas jag får träffa henne så snart som möjligt!! Istället ska jag kolla på film med mamma och pappa. Efter det så åker jag iväg till Mattias, han är ute och festar då så ska sitta och vänta tills han kommer hem hehe. Kanske kan ta lite kort på hans lägenhet och lägga ut då så ni får se hur den blev. Tar även med lilla Nelly dit så får gosa med henne lite. Får ångest över att jag inte har börjat komma igång med körningen än! det är ungefär 4 månader kvar tills jag fyller år men känner att jag behöver börja igen. Körde ju lite ett tag men sen så blev det ett uppehåll. Så det är ett måste, börja köra mer!

Kommentarer
Postat av: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-07-24 @ 17:55:15
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0