Måndag

2012-07-16 @ 23:49:53 // Självporträtt
 
 
Hej! Har lagt bloggen åt sidan nu i ett par veckor och det har varit för att jag har haft fullt upp. Efter att jag kom hem från Prag så åkte jag och pappa direkt till Öland. Där så har det inte varit jättebra väder men det har ändå funkat. Vi har varit och åkt i stan lite, ätit ute, fotat, åkt ut och fikat, varit vid raukarna, Borgholm. Det har varit jätte mysigt, det enda som saknades var solen och min underbara pojkvän. Kom hem från Öland igår runt 8 och då var jag inte hemma så länge innan jag åkte till Mattias. Idag så åkte jag hem runt 1 och då hoppade jag in i duschen direkt. Vid halv 4 så åkte vi till mormor och morfar där mina kusiner var. Vi fikade lite och lekte med Nelly. Vid halv 8 så åkte jag till Mattias föräldrar där mattias var, tog med Nelly dit så hon fick leka lite med deras hund. Stannade där till ca kvart över 9, då hämtade mamma mig. Har inte gjort så mycket mer ikväll, har kikat lite på tv samtidigt som jag har redigerat bilder från Prag och Öland. Kommer visa er bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0