Onsdag

2012-07-18 @ 21:11:03 // Självporträtt
 
Hej! Har varit iväg och tränat nu ikväll, jag säger bara usch vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon. Det var en sjukt bra träning men en sjukt jobbig haha. Vi sprang, körde intevaller och styrka. Efter träningen så åkte jag hem och duschade och när jag kom ut ur duschen så var maten klar. Det blev grillat kött, min favorit!! Förutom att ha tränat så har jag hjälpt till Mattias att flytta saker till hans nya lägenhet. I morgon ska familjen till Göteborg, jag stannar hemma med Nelly och bara tar det lugnt. Åker nog en sväng och träffar Mattias också. På kvällen blir det träning! Nu ska jag kika på tv, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0