Prague Games

2012-07-01 @ 01:23:34 // Min vardag
 
I morgon bitti så åker bussen från Lidköping med ett gäng glada och taggade innebandytjejer. Vi ska nämligen till Prag och spela där. Är borta i 10 dagar, vilket både är roligt och tråkigt. Det roliga är att man hinner se så mycket i Prag och att spela innebandy och möta lag från olika länder. Det tråkiga är att jag åker ifrån den bästa pojkvännen som finns, kommer sakna honom så otroligt mycket!! Den här resan kommer bli så sjukt rolig och en upplevelse för livet! Kommer dock inte kunna blogga, kanske något inlägg om jag har internet. Annars kan jag lägga in lite tidsinställda inlägg så att inte bloggen dör helt. Nu ska jag lägga mig i min säng och sova. Har fått huvudvärk, inte så kul. Godnatt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0