Tisdag

2012-07-17 @ 10:50:07 // Självporträtt
 
Godmorgon! Vaknade inatt av att katten stod på min fönsterbräda och drack ur mitt vattenglas, tack för den. Vaknade alldeles nyss, ville egentligen sova längre men kunde inte somna om för hade så ont i halsen. Vill bara att det ska gå över nu! Har precis ätit frukost och nu tänkte jag gå ut och sätta mig lite så länge det är sol. Vid halv 2 så ska jag iväg och hjälpa Mattias i hans lägenhet, han håller ju på att flytta för er som inte visste det. Vid 6 så drar jag iväg på kalas, sen får jag se om jag hittar på något efter det.

Kommentarer
Postat av: erika

värst vad du var fin!

2012-08-29 @ 22:01:50
URL: http://erikaakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0