1 juni

2012-06-01 @ 18:05:58 // Självporträtt


Hejhej! Har suttit och fixat och trixat i photoshop i ca en timme nu. Som ni ser så har jag gjort en ny header, igen.. Min pojkvän tyckte att den andra såg för höstig ut och det håller jag med om så gjorde en lite somrigare. Hoppas ni tycker om den! Började skolan vid 8 idag, ville verkligen inte gå till skolan men fick göra det ändå. Hade en ganska chill lektion till tjugo över 11 då vi bara skulle ta kort. Efter det så gjorde jag matteprov, det känns som jag kommer få g iaf, och får jag det så blir jag nöjd! Efter provet så gick jag till stan för att vänta på mamma och pappa. Hittade ett par snygga shorts inne på H&M men dom fick inte följa med mig hem. Nu ska jag springa ut och ropa på mamma, jag är svin hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0