23 juni

2012-06-23 @ 14:23:26 // Självporträtt
 
Hej! Hade en bra midsommar igår, åt god mat med pojkvännen och hade det väldigt mysigt. Sitter just nu hos honom medans han är och jobbar lite i hans lägenhet. Kikar lite på top model och väntar på att han ska komma hem så vi kan äta haha, är svin hungrig! Vad som händer idag vet jag inte riktigt, stannar väl här om inte Mattias har några andra planer. Idag är det ca en vecka kvar tills vi åker till Prag med laget, ska bli så sjukt roligt! Kommer hem därifrån den 10 juli och dagen efter kanske jag åker till Öland och kommer hem på måndagen. Inte nog med det, om 7 veckor åker jag och min älskling till Kreta. Älskar att ha sommarlov!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0