GRATTIS!!

2012-06-14 @ 14:06:03 // Min vardag


Hej på er! Måste börja med att säga grattis till alla studenter men speciellt till min syster ♥ Igår så var det verkligen fullt upp hela dagen, det var så roligt. Alla vet väl hur en student ser ut så orkar inte bertätta hur våran dag var. Men den var iaf jätte trevlig. Hade svårt att sova inatt pga alla studentflak men det fick gå ändå, klaga ska man ju iaf inte göra. Sov sjukt länge idag, och när jag vaknade så var jag fortfarande trött. Min väckarklocka går tydligen 2 timmar efter så jag vaknade vid 11 och tänkte att jag kunde sova lite till, men då var den ju 1.. Nu är jag iaf vaken och har precis kikat lite på bilderna jag tog igår. Ångrar att jag inte tog lite fler bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0