Härlig torsdag!

2012-06-28 @ 18:45:26 // Min vardag
 
Får bara mindre och mindre besökare.. konstigt? Nej. Vet att jag är dålig på att uppdatera men jag känner inte för att sitta vid datorn och blogga, inte när det är fint väder ute iaf.
 
Idag så gick jag upp och satte mig i solen och åt frukost. Efter det så skulle jag cykla in till stan för att möta upp Hanna. Vi gick lite inne på Gina sen så cyklade vi hem till mig. Där stannade vi inte länge innan vi cyklade ner till villabadet. Stannade där en liten stund och låg och solade, kände mig brun innan jag träffade hanna, svin brun människa, haha. Efter solandet så åkte vi hem till mig igen, vi åt lite och sen spelade vi lite kort i solen. Sen så trampade Hanna hemåt. Vid halv 6 så åkte jag och mamma iväg till Råda och plockade jordgubbar, åh vad gott!! Nu sitter jag i soffan och funderar på att gå ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0