Måndag

2012-06-25 @ 19:41:58 // Självporträtt
 
Hejhejhej! Jag är så dålig på att uppdatera, men tycker det bara blir tråkigare och tråkigare. Kom hem från träning precis, det gick väl helt okej. Vi åker ju till Prag snart så har bara 1 träning kvar, är så taggad. Igår så var vi iväg i Skövde för att shoppa lite, fick med mig underkläder och en topp hem, den blommiga i inlägget under. Var med om en sån hemsk sak igår, jag svimmade! Har aldrig varit med om det förut. Var inne på H&M och stod i kön för att köpa en bh. Helt plötsligt blev jag jätte varm och började svettas. Jag klarade inte av att stå kvar så gick ut ur kön. När jag skulle gå ut så blev det helt suddigt för ögonen jag jag började må illa. Helt plötsligt blev det svart och jag ramlade in i klädställningarna. Fick hjälp av en tjej där inne, efter en stund så hittade mamma och evelina mig. Då började jag bli yr igen och knäsvag så fick sätta mig på marken. Mamma sa att mina läppar var vita och hon trodde jag hade provat läppstift haha. Efter att jag hade ätit en bulle så blev det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0