Onsdag

2012-06-20 @ 22:43:58 // Min vardag

Hej! Jag lever fortfarande för er som undrar! Idag ställde jag klockan på halv 11 för att gå ut och sätta mig i solen, en dag med lite värme så man får väl passa på. Nu ikväll har det inte varit ett moln på himmelen vilket har varit underbart. Åkte till Mattias en stund idag innan min träning som började 4. TV4 kom och filmade och intervjuade idag på träningen om Prag, det var nervöst, speciellt när man skulle bli intervjuad. Haha kommer se helt korkad ut, skojar inte. Det sänds i morgon innan 10 någon gång. Efter träningen så åkte jag hem en snabbis innan det var dags att åka iväg igen. Då åkte vi ut till Vinninga för att kolla på Mattias när han spelade fotboll, blev tyvärr förlust. Nu sitter jag i min säng och tycker lite synd om mig själv för jag har så sjukt ont i min axel! Kan inte göra någonting utan att det gör ont. Stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0