SOMMARLOV!

2012-06-15 @ 20:50:20 // Bilder




Hej på er! Äntligen sommarlov, är så glad! Det här sommarlovet kommer spenderas på bästa sätt med min underbara pojkvän, mina härliga innebandytjejer, familj & vänner. Det är ca två veckor kvar tills jag åker till Prag och avslutar sommaren med en resa till Grekland, det kan inte bli bättre! Efter skolan idag så åkte jag hem och åt god mat och fikade med farmor och farfar. Sen så har jag spenderat kvällen i stan där jag skulle fota inför balen. Så fina var alla. Nu sitter jag och har redigerat lite bilder som ni ska få se snart. Har världens huvudvärk så ska gå till köket och göra något att äta. Ikväll så blir det fotboll, annars händer inte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0