White trash

2012-06-05 @ 13:44:29 // Min vardag






Hej! Har bloggat väldigt dåligt känner jag, inte bra! Igår så hade jag fullt upp så kunde verkligen inre blogga. Började med att gå i skolan till ca 2. Sen så skulle vi vidare till Annie där vi gjorde i ordning oss inför karnevalen. Vi gick sedan vidare till Felix där det var förfest med resten av klassen. Efter 5 så gick vi till skolan för att gå karnevalen. Usch vad tråkigt det var, menmen. Direkt efter det så åkte vi tillbaka till Annie, där vi åt pizza och gjorde i ordning oss för kvällen. Igår kan jag ha gjort det klantigaste på länge, jag skulle sparka på en flaska som låg på marken och sparkade rätt i marken, det gick hål på skon och även min tå, ajj. Kom hem till Mattias runt tjugo i 3 och då tog jag en varm dusch, så mycket jag frös igår har jag aldrig frusit förut, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0