19 mars

2012-03-19 @ 19:43:38 // Min vardag


I förra bloggen så sa jag att jag skulle börja träna hemma på kvällarna, men det blev ju inte alls av. Men nu har jag bestämt att jag verkligen måste ta tag i det. Så börjar redan ikväll! Efter jag har gjort det här så hoppar jag in i duschen sen tänkte jag tända lite ljus i mitt rum och sätta på en film.

Situps
30 st vanliga
30 st åt höger
30 st åt vänster
30 st med benen upp i taket
30 st position "köttbullen"
30 st med raka ben neråt
30 sekunder "håll ut"

Rumplyft
30 st "kissande hunden" åt höger
30 st "kissande hunden" åt vänster
30 st "stå på alla fyra, lyft högra benet bakåt och sedan in mot magen"
30 st "stå på alla fyra, lyft vänstra benet bakåt och sedan in mot magen"

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0