21 mars

2012-03-21 @ 11:25:06 // Självporträtt

Jag vet att jag har lag upp den här bilden typ 1000 gånger på min förra blogg, men jag vill utomlands igen och bli så brun!!

Hejsan!! Vaknade vid kvart i 7 idag, var så sjukt trött! Ville bara ligga kvar i sängen bredvid Mattias, men det kunde jag ju inte.. Cyklade till skolan idag det var faktiskt väldigt skönt, det blåste ingenting. Slutade vid kvart i 11 idag och då skulle jag ta cykeln hem, det var så sjukt jobbigt att cykla, trodde jag skulle blåsa av vägen. Men nu är jag äntligen hemma och jag har fått världens huvudvärk, mina ögon svider och jag vill typ bara ligga i sängen hela dagen utan något plugg. Min dag kommer för det mesta bara bestå av plugg, ska plugga fram till mamma vaknar tänkte jag och sen fråga henne om hon kan köra mig till Mattias så jag får umgås med honom en stund. Och nej jag kan inte vara i från honom, känns så tomt då ♥ Nu ska jag ta en ipren och sedan sätta igång med pluggandet! Lyckad som jag är så glömde jag böckerna i skolan, men löser väl det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0