Måndag

2012-03-26 @ 21:13:36 // Min vardag


Hej på er allihopa! Tänkte slänga in ett inlägg nu bara för jag inte har bloggat något idag. Sitter hos min pojkvän och pluggar för fullt, han åkte precis iväg till jobbet. Har spenderat dagen i skolan, det var en sjukt jobbig dag, satt och frös och kunde knappt hålla mina ögon öppna. Tränade även idag, det var kul att komma igång igen efter ett litet uppehåll, som kändes som en evighet. Efter träningen och även nu så känner jag mig väldigt hängig, ögonen svider, huvudet dunkar som bara den och fryser. Har engelska tills i morgon som jag ska lära mig men det går åt skogen, kan verkligen inte koncentrera mig! Ska fortsätta plugga nu sen blir det sängen tidigt för mig, det säger jag nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0