Onsdag

2012-03-28 @ 14:56:07 // Min vardag


Ja det är väl ungefär såhär min dag har och kommer att se ut. Började dagen med idrott och då hade vi gym, jag var så sjukt trött så orkade knappt röra mig. Efter det hade vi prov, det gick nog bra, det kändes bra iaf! Gick in till stan efter det och väntade på mamma och pappa för att sedan gå och fika, jag tog en kycklingtoast, så god! När vi var klara med det så åkte jag ut och övningkörde förut, det gick faktiskt bra. Känner att jag ligger lite efter med det mot alla andra, men men. Åkte hem till Mattias direkt efter där han låg och sov eftersom han jobbade natt. Just nu är han och tränar så sitter i hans säng och lyssnar på musik. Väntar på att han kommer hem så jag kan få hålla om honom lite. Ikväll så blir det träning och sen sover jag hos min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0