Shopping

2012-03-16 @ 17:00:21 // Shopping

3 för 149:-

Sista skoldagen den här veckan är nu avklarad. Vi hade en rast på två timmar så jag och Hanna drog till rhodos och åt. Mätta och belåtna gick vi tillbaka till skolan och hade Engelska där vi kikade på film. Efter skolan gick jag en sväng på stan hittade lite snyggt inne på gina men blev inget köpt mer än tre par trosor, (dom på bilden) fast färgen är inte alls så som på bilden, mycket starkare färger är dom. Efter stan så åkte jag och solade med mamma, somnade en liten stund och vaknade av att jag ryckte till, blev as rädd haha. Nu sitter jag i min säng och tänkte kolla på gårdagens bigbrother efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0