14 maj

2012-05-14 @ 13:25:06 // Självporträtt

Hej på er! Idag är det måndag och en ny vecka. Dagarna bara springer iväg, tiden går så fort. Jag går snart ut tvåan, sjukt.. Jag räknade precis ut att det är 32 dagar kvar till skolavslutning och av dom så går jag bara 17 dagar i skolan om jag räknat rätt (är ledig ganska många dagar). Så skönt ska det bli med sommarlov, och för första gången så har jag saker planerat, längtar!!!

Nu sitter jag i min säng och tänkte slänga in ett blogginlägg. Jag vaknade upp idag med världens huvudvärk så jag mådde illa, sjukt. Kunde knappt ta mig upp ur sängen, jo jag kunde ta mig till köket och ta ett glas vatten men sen lika snabbt tillbaka till sängen igen. Jag gick alltså inte till skolan idag utan stannade hemma och sov tills min huvudvärk gick över. Nu så mår jag väl bättre men är fortfarande väldigt trött. Mamma står ute i köket och gör god mat till oss, mums är så sjukt hungrig nu. Jag hoppas jag blir bättre till träningen sen som är vid 5. Nu ska jag äta, vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0