17 maj

2012-05-17 @ 16:25:26 // Självporträtt


Hej! Igår så spenderade jag kvällen hos hanna på hennes altan. Vi hade det jätte mysigt med filtar, tända ljus och musik. Självklart var chipsskålen på plats också! Vi satt och pratade en sväng och sen kom hennes granne över också. Senare på kvällen åkte till donken och köpte en chicken wrap, inte alls så god som alla säger.. I morse blev jag upphämtad av pappa och då åkte vi och hämtade ida i kvänum, köpte även en godispåse till mig. Nu tror säkert ni att jag är jätte onyttig, det är jag också haha. Ne men godis kan vara gott ibland, och har faktiskt träning sen. Nu ska jag kika på gårdagens bb, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0