Långhelg.

2012-05-16 @ 14:14:43 // Självporträtt


Hejhej! Idag är det onsdag och det var sista dagen i skolan innan det var dags för helg. Nu går vi inte i skolan förrän på måndag, underbart! Solen sken lite förut vilket jag gillade, ni blev det dock sämre väder. Åkte till skolan vid 8 idag för att ha idrott, sjukt jobbigt var det. Vi körde idioten med 4 stycken, det var väldigt jobbigt kan jag säga er. Slutade vid kvart över 11 och då cyklade jag och Hanna in till stan och kikade lite. Ingen av oss skulle köpa något men vi tänkte att vi ändå inte har något att göra. Nu sitter jag hemma ensam i mitt rum. Har precis gjort i ordning mig lite. Idag så ser planerna ut så att jag ska cykla iväg till Mattias och äta med honom, har varit tillsammans i 5 månader idag, ja tiden går väldigt fort ♥ Efter det så tar jag cykeln till Hanna där jag tillbringar resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0