Lördag

2012-05-12 @ 16:12:23 // Min vardag

Hej! Igår spenderade jag hela kvällen hos Therese. Vi åkte till hjertberg och handlade frukt som vi sedan åt till en film. Vi kikade på fredag den 13e, usch säger jag bara! Efter filmen kikade vi lite på tv innan det var dags att sätta sig på cykeln till mattias där jag stannade över natten. Vaknade runt 12 idag, jag var verkligen skit pigg mot var Mattias var iaf haha. Vi gick upp och åt frukost och sen så tog jag cykeln hem. Det var sjukt jobbigt att cykla hem, världens motvind! Nu har jag precis städat i huset lite samtidigt som musiken är på högsta volym. Älskar att vara hemma själv! Tänkte gå ut i köket och göra något att äta, inte för jag är så hungrig men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0