Måndag 21 maj

2012-05-21 @ 20:13:42 // Självporträtt


Hej, dålig uppdatering från min del igår känner jag så får slänga in ett inlägg nu. Igår så var jag med Mattias hela dagen, mycket trevligt. Vi vaknade och gick ut och åt frukost i solen. Efter det så gick vi ut med Malin (Mattias syster) och deras hundar. Efter det stannade vi kvar lite hos hans föräldrar. Efter det åkte vi tillbaka till lägenheten och städade. På kvällen så kikade vi på tv, riktigt mysigt! Idag vaknde jag och såg att det var strålande sol ute, underbart. Har tillbringat dagen i skolan, hos tandläkaren och idh. Lite kort om vad jag gjorde igår och idag. Nu sitter jag hos Mattias och ska äta lite. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0